Friday, October 2, 2015



Ephesians 1:3-6
"3 Blessed be the God and Father of our Lord Jesus Christ, who has blessed us in Christ with every spiritual blessing in the heavenly places, even as he chose us in him before the foundation of the world, that we should be holy and blameless before him. In love he predestined us[a] for adoption as sons through Jesus Christ, according to the purpose of his will, to the praise of his glorious grace, with which he has blessed us in the Beloved."

If he has made me his own child, adopted by the sacrifice of Christ, how can I fear today and be anxious? He has done it all for me, how is he not going to take care of me...oh blessed assurance: I am His and He is mine!!!

Read: (Judas 1:24-25)

Efesios 1:3-6
Bendito sea el Dios y Padre de nuestro Señor Jesucristo, que nos ha bendecido con toda bendición espiritual en los lugares celestiales en Cristo, según nos escogió en El antes de la fundación del mundo, para que fuéramos[a] santos y sin mancha delante de El. En amor nos predestinó[b] para adopción como hijos para sí mediante Jesucristo, conforme al beneplácito[c] de su voluntad, para alabanza de la gloria de su gracia que gratuitamente ha impartido sobre nosotros en el Amado.
Si el me ha hecho su hija, me ha adoptado por el sacrificio de Cristo, como puedo hoy estar ansiosa y temer? El lo ha hecho todo por mi, como no saber que el cuidara de mi... que maravillosa realidad, yo soy Suya y el es mío!!!

Lee: (Judas 1:24-25)

No comments:

Post a Comment